Ja, neste gang du er klar til å legge inn en bestilling.
Ikke bekymre deg. Hvis du allerede har lagt inn en bestilling med en feil i fakturaadressen, men fikk en bestillingsbekreftelse på e-post, påvirket ikke denne feilen behandlingen av bestillingen din. Hvis det skulle oppstå noen feil, vil vi kontakte deg.
Vi tar personvern svært alvorlig. For å sikre betalingsinformasjonen din, er faktureringssystemet vårt fullstendig automatisert. Dette betyr at vi ikke kan endre betalingsinformasjon når en bestilling er lagt inn. Du kan derimot oppdatere informasjonen under betalingsprosessen neste gang du foretar en bestilling.
- Gå til handlevognen din og klikk på Betaling.
- Leveringsadressen vises. Velg leveringstid og angi deretter en leveringsadresse på dagtid.
- Under adresselisten velger du bort Bruk denne adressen som fakturaadresse og klikker på Neste.
Merk: Hvis du ikke ser boksen «Bruk denne adressen som fakturaadresse», er det ikke noe problem! Bare klikk på «Neste» og rediger din lagrede fakturaadresse på neste side.
- Siden med leveringsadressen vises. Oppdater fakturaadressen din i de aktuelle feltene.
- Klikk på Neste for å lagre den oppdaterte faktureringsinformasjonen og fortsett betalingsprosessen.
Bare ring oss hvis du får problemer med dette, så går vi gjennom det sammen med deg.
Takk for tilbakemeldingen.