Skaff deg stilen
Bygg en merkevare som tiltrekker seg oppmerksomhet

Folk elsker å bli skjemt bort med T-skjorter fra favorittbryggeriet eller tøyvesker fra en lokal organisasjon. Som eier av en liten bedrift kan du utnytte dette ved å lage produkter med bedriftens logo som kundene dine vil elske ... og vise frem overalt. Derfor bør du velge et logodesign som passer til klær, drikkeflasker, kopper, tøyvesker, penner, klistremerker og lignende. Enten du selger vannflasker eller gir bort gratis penner, kan du se dette som en mulighet til å markedsføre bedriften din, samtidig som kundene dine blir veldig fornøyde.

1. Start med en enestående logo.

Fitness Camp 10X spesialiserer seg på vektløfting og styrketrening, og derfor virker det fornuftig at de velger en fargepalett som inneholder sterke, kraftige farger som rødt. I tillegg skaper fargene de har valgt stor kontrast uansett hvordan man kombinerer dem. Dette er perfekt for å fange oppmerksomheten til alle som går forbi og lage en iøynefallende kombinasjon på alt fra penner til poloskjorter.

Takket være den kraftige bokstaven og det flytende designet, føles logoen til Fitness Camp 10X moderne og elegant. Perfekt til et treningssenter som spesialiserer seg på styrketrening. Skrifttyper med skarpe kanter fanger garantert oppmerksomheten til potensielle kunder, og ekspertene våre hos 99designs fra Vista understreker at disse ekstra skarpe kantene oppleves som rebelsk og passer godt sammen med mørke farger. Dette kan være lurt å ha i tankene hvis du planlegger å bruke merkevaren din på klær.

Tips fra VistaPrint

Alle farger har en unik mening, så når du skal velge fargepalett til bedriften din, bør du tenke deg om og velge de fargene som sender det riktige budskapet. Se guiden fra 99designs by Vista Psychology of Color for mer informasjon.

2. Bruk merkevaren din på uunnværlige produkter.

Når du skal lage en logo til en liten bedrift, er det viktig å huske at den skal brukes på ulike produkter og i ulike medier. Logoen til Fitness Camp 10X passer spesielt godt til klær, fordi det er så enkelt å tilpasse designet. En stilisert «X» er veldig iøynefallende enten den står alene eller som en del av hele navnet når den er trykt i rødt eller svart. Og selv om ikke hele bedriftens navn vises, binder ikonet og fargepaletten det hele sammen på en flott måte.

Når du har fått på plass logoen, må du bestemme deg for hvilke produkter du ønsker å bruke den på. Fitness Camp 10X bruker logoen sin på tøyvesker med logo, drikkeflasker, krus, penner, klistremerker og sweatshirts. Dette er en blanding av rimelige produkter som oppleves å ha høy kvalitet og praktiske gaver som kundene blir glade for å få.

3. Skap et kundesamfunn.

Hvis du har en merkevare som folk ønsker å vise seg med, får du umiddelbart gratis reklame. 92 % av kundene stoler på anbefalinger fra venner og familie framfor annen reklame … og hvis noen går rundt med logoen din, blir det klart fra første stund at de støtter og anbefaler bedriften din.

Du kan selge varer med logoen din på i butikken eller på spisestedet ditt, men du får nok enda større rekkevidde om du gir bort produktene. For rimeligere produkter som penner og klistremerker, kan du oppfordre kundene til å ta med seg flere når de går … Du vil bli overrasket over hvor de ender opp og hvem som får se dem. Lag produktpakker og gi bort disse i gave til en heldig kunde. Du kan overraske kunde nummer 100 eller trekke en heldig vinner i sosiale medier.

Sosiale medier er et godt verktøy for å skape positiv omtale og engasjere følgerne dine. Oppfordre kundene til å følge med på tilbud, nyheter og gavetrekninger og tagge deg i innleggene sine slik at du vekker interesse – også utenfor nettverket ditt.

Tips fra VistaPrint

Lag et enestående sosialt innlegg for gavetrekningen din med VistaCreate. Velg blant tusenvis av maler for Instagram, Facebook, Twitter og mer og tilpass innlegget med logoen din og dine egne farger.

En helhetlig stil

Her ser du alt Fitness Camp 10X bruker for å skape oppmerksomhet rundt merkevaren sin med sin kraftfulle logodesign.

  1. Drikkeflasker. Sørg for at kundene får i seg nok drikke under (og etter!) trening med en attraktiv gave.
  2. Tøyvesker. Kundene bruker tøyvesker med Fitness Camp 10Xs logo når de er ute og handler.
  3. Penner. Så snart de har underskrevet medlemsavtalen, kan du si til kundene at de kan beholde pennen ... du aner ikke hvor den kan komme til å ende opp!
  4. Sweatshirts. En ekstra stor logo gjør en enkel sweatshirt til et merkevareplagg.
  5. Klistremerker. Plasser logoen på alt mulig med et klistremerke med logo.

Møt designeren

Banggayogia fra 99designs fra Vista lagde denne logoen for Fitness Camp 10X, inspirert av hva andre treningssentre gjorde for å bygge sin merkevare. «Ved å se på andre bedrifters logodesign og studere deres historie, kan du få ideer til å lage en logo som er annerledes.»

Banggayogia spesialiserer seg på logodesign og lager en rekke skisser og utkast når hun skal begynne på et nytt prosjekt. Se denne porteføljen hvis du ønsker å samarbeide med henne, eller finn flere designere på 99designs fra Vista.

Related articles

Tips for småbedrifter på sosiale medier

Maksimer innsatsen din på Facebook, Twitter og mer.

Les mer

Tilpasse seg endringer: Servere noe nytt med en foodtruck-inspirert takeaway

Les mer om hvordan eieren av en liten bedrift gjorde suksess med kaffebaren sin midt under pandemien.

Les mer

Med røtter i lokalsamfunnet: Hvordan Kelly Polanco skiller seg ut på lokale arrangementer

Finn ut hvordan en småbedriftseier gjør lokale arrangementer til en suksess for virksomheten sin.

Les mer

Slik velger du og designer en etikett

Vis frem merkevaren din med perfekte etiketter.

Les mer

Start shoppingen